loading...
ورزش سلامت و سبک زندگی
پری بازدید : 10 چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دوچرخه ثابت باشگاهی یکی از مهم ترین اجزای باشگاه هاست و به نوعی می توان آن را عضو جدایی ناپذیری از باشگاه ها دانست. دوچرخه ثابت باشگاه باید از میزان مقاومت بالایی برخوردار باشد و به راحتی خراب نشود تا بتوان از آن در شیفت های مختلف استفاده کرد به همین دلیل این مدل از دوچرخه باید کیفیت و استقامت بالاتری داشته باشد.

در این مقاله قصد داریم این دستگاه و انواع آن را مورد بررسی قرار دهیم و نکات مهمی برای خرید دوچرخه ثابت باشگاهی در اختیار شما قرار دهیم. از آن جایی که ممکن است این نکات توسط فروشندگان یا دیگر افراد به شما گفته نشود، در این مقاله در ریتون اسپرت با ما همراه باشید.

انواع دوچرخه ثابت باشگاهی

این دستگاه براساس شکل ظاهری و کارایی در سه دسته جداگانه قرار داده می شود. این سه دسته عبارتند از:

دوچرخه ثابت باشگاهی ایستاده

اولین مدل از دوچرخه ثابت که شاید تا به حال مدل ها و برندهای مختلفی از آن را دیده باشید، دوچرخه ثابت ایستاده است. دوچرخه ثابت ایستاده ظاهری کاملا مشابه به دوچرخه های معمولی دارد و با استفاده از آن فرد می تواند هم به صورت ایستاده و هم به صورت نشسته ورزش خود را انجام دهد.

دوچرخه های ثابت ایستاده باشگاهی نسبت به سایر دوچرخه ها قیمت مناسب تری دارند و امکان رکاب زدن سرعتی با آن ها وجود دارد. به همین دلیل این دوچرخه ها پر طرفدارترین دوچرخه های ثابت باشگاهی هستند.

دوچرخه ثابت باشگاهی نشسته

مسلما تمامی کسانی که برای ورزش به باشگاه ها می روند از مقاومت و ایستادگی بدنی یکسانی برخوردار نیستند و برخی از آن ها ممکن است ضعیف تر باشند و یا با بیماری هایی مانند کمردرد یا زانو درد دست و پنجه نرم کنند. از این رو دچرخه ثابت نشسته نیز می تواند در باشگاه کاربرد داشته باشد.

اگر بخواهیم به برخی از مهم ترین مزایای دوچرخه ثابت نشسته باشگاهی بپردازیم، می توان به تحمل وزن بالای این دستگاه، تناسب دستگاه با افراد سالخورده و مریض و راحتی بدن در هنگام استفاده از دوچرخه اشاره کرد. به صورت کلی برای در نظر گرفتن تمامی افراد در باشگاه می توان یک دوچرخه ثابت نشسته در کنار سایر دوچرخه های ثابت قرار داد.

دوچرخه ثابت باشگاهی اسپینینگ

این مدل از دوچرخه ها از نظر شکل ظاهری شبیه به دوچرخه های ایستاده هستند و می توان از آن ها هم به دو صورت نشسته و ایستاده استفاده کرد. برای راحتی بیشتر افراد در باشگاه ها و سوزندان میزان کالری بیشتر توصیه می شود دوچرخه ثابت اسپینینگ در باشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

بهترین دوچرخه ثابت باشگاهی

در ضمن، دوچرخه Stages SC3 یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار دوچرخه‌های ثابت باشگاهی است. با سیستم مقاومت مگنتی فوق‌العاده خود، این دوچرخه برای تمرینات متنوع و مطابق با اهداف ورزشکاران ایده‌آل است. طراحی ارگونومیک و سیستم قابل تنظیم آن، این امکان را فراهم می‌کند تا هر فرد با هر اندازه و قدی بتواند تجربه ورزشی خود را بهینه کند. با مانیتور دقیق و قابل تنظیم، دوچرخه Stages SC3 تجربه تمرینی حرفه‌ای را در خانه یا باشگاه به ورزشکاران ارائه می‌دهد.

فروش دوچرخه ثابت باشگاهی

فروشگاه آنلاین ریتون اسپرت با تخصص در زمینه تجهیزات ورزشی، یک مقصد برتر برای علاقه‌مندان به دوچرخه‌سواری در خانه است. این فروشگاه به عنوان یک منبع معتبر و متنوع برای دوچرخه‌های ثابت باشگاهی شناخته می‌شود. از دوچرخه‌های معتبر و محبوب مانند Peloton، NordicTrack، و Schwinn تا گزینه‌هایی با قیمت مناسبتر، فروشگاه ریتون اسپرت انواع و اقسام دوچرخه‌های ثابت باشگاهی را ارائه می‌دهد.

بهترین برند دوچرخه ثابت باشگاهی

در جستجوی بهترین این دستگاه برای تمرینات خانگی، برندهای معتبر و با سابقه‌ای در صنعت تولید تجهیزات ورزشی برجسته شناخته می‌شوند. یکی از برندهای برتر در این زمینه Peloton می‌باشد. دوچرخه‌های ثابت باشگاهی این برند با طراحی شیک، فناوری پیشرفته، و امکانات ارتباطی بی‌نظیر، تجربه تمرینات تناوبی و متنوع را به کاربران ارائه می‌دهند.

قیمت دستگاه دوچرخه ثابت باشگاهی

قیمت این دستگاه رقم ثابتی نیست و بنابر موارد مختلف تغییر پیدا می کند. در تاریخ فعلی این مقاله یعنی مرداد ماه سال ۱۴۰۲ با قیمت ۱۰ میلیون تومان می توان ارزان ترین دستگاه (هرچند بی کیفیت) را خریداری کرد.

رنج معمول پرطرفدارترین دوچرخه ثابت باشگاهی در حال حاضر در حدود ۲۵ تا ۴۰ میلیون تومان است. این رنج قیمت بنابر کیفیت وسیله و برند تولیدی آن متغیر خواهد بود. دوچرخه های باشگاهی بالای این ارقام نیز قابل خریداری هستند که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت در رده بندی های بالایی قرار دارند، اما پرطرفدارترین دوچرخه های ثابت باشگاهی در حال حاضر بین ۲۵ تا ۴۰ میلیون تومان هستند.

خرید دوچرخه ثابت باشگاهی

اگر به دنبال خرید دستگاه با کیفیت بالا هستید، فروشگاه لوازم ورزشی ریتون اسپرت به عنوان یکی از مراجع فروش وسایل ورزشی در خدمت شماست. در سایت اینترنتی ما انواع مختلف دوچرخه ثابت باشگاهی با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار داده می شوند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 621
  • بازدید کلی : 621